Alla inlägg under juni 2007

Av Nicole - 30 juni 2007 02:16

Visst, blogga gratis du, men tro inte att inläggen läggs in inte. Ha!

Ibland går ju tekniken inte framåt, inte bakåt heller, för det rasar neråt!


Här skriver man ett långt inlägg och så blir man utloggad. Men det var ju roligt. Känns som omprov. Jösses, det var länge sedan jag gjorde omprov, har jag någonsin gjort det?


Nu är det "mannen som kan tala med andar" på tv. Det är helt otroligt löjligt! De enda han försöker prata med är tv-tittarna. Jag har ingen aning om han kan prata med andar eller ej,men det är helt otroligt att han har kontakt med andevärlden som om han chattade på msn. "Pling! Kellys farfar har just loggat in!".   

Dessutom får han alltid kontakt med någon ande som stått nära någon i publiken. Varför får han aldrig kontakt kameramannens mormor? Eller programledarens farfars far? Jag bara väntar på det, men nej, de andarna kanske inte vill störa sina anhöriga på deras jobb.


Nähä, jag ska ta och sova nu. Får väl skriva det jag skrev i mitt första inlägg version I vid ett annat tillfälle.


/Nicole

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards