Direktlänk till inlägg 14 juli 2007

Spx

Av Nicole - 14 juli 2007 14:34

Ja, så var den kursen över. Nu är jag så kallad utbildad spärrexpeditör. Ska jobba redan ikväll men blev ledig i morgon. De ringde från PLE och sa att de "gjort" fel när de gav mig tjänst även på söndagen. Den tjänsten hade jag föredragit för den här, dock var det mycket att springa runt.

Fick min bärbara dator igår. Så nu kan jag sitta här, på balkongen och skriva blogg. Lite mer inspirerande kanske. Solen står högt på himlen och det är ganska varmt idag. Den här sommaren har nästan enbart varit kall. Skönt i och för sig att den inte varit för varm heller, jag hade nog svettats ihjäl i min uniform då!


Kursen var faktiskt kul. Jag lärde mig mycket ingtressant och visst, att lära sig SL:s taxa är väl inte värdens roligaste, kanske... men det gick att få in - ändå! Två prov inom loppet av tre dagar och jag hade två fel på bägge proven. Klart godkänd och sådär lagom bra som jag vill vara. Inte för bra,  inte underkänd.


Dagens bästa rubrik i tidningen får väl ändå bli "Pygméer fick bo på djurpark".


Därmed avslutar jag dagens blogg. /Nicole



 
 
Ingen bild

NABILA

16 juli 2007 16:16

HIHIHI, KUL ATT DET GICK BRA PÅ KURSEN!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole - 31 juli 2007 17:36

Har sedan ett tag haft en annan blogg, onödigt värre, men tänkte att jag skulle se vilken jag trivdes bäst med. Det blev så att den jag tyckte bäst om är den jag kommer använda mest. Tyvärr inte denna, även om denna har vissa fördelar som inte den an...

Av Nicole - 20 juli 2007 21:30

Strax ska jag duscha, eftersom jag ska till jobbet om två timmar. Sedan jag kom hem från mormor har jag strukit min skjorta och gjort snygga pressveck på mina byxor. Dessutom har jag efter många tappra försök äntligen lyckats med att knyta en slipskn...

Av Nicole - 18 juli 2007 16:13

Nu har jag flyttat mig från solen, jag vill inte ha datorn i solen. Men om jag vill sitta i solen, som nyss då jag satt och läste Edelfeldt på balkongen, då kom regnet och solen drog molnen över sig. Nu ramlar snart datorn av bordet om inte solen slu...

Av Nicole - 1 juli 2007 22:31

Lugnet före stormen. I morgon ska jag upp tidigt, iväg på kurs eftersom jag ska börja jobba som spärrvaktsexpeditör. Det är inte så dummt som det låter! Bra timlön och verkar ganska kul. Udda tider och det stör inte mig.   Kursen är på två veckor oc...

Av Nicole - 30 juni 2007 02:16

Visst, blogga gratis du, men tro inte att inläggen läggs in inte. Ha! Ibland går ju tekniken inte framåt, inte bakåt heller, för det rasar neråt!   Här skriver man ett långt inlägg och så blir man utloggad. Men det var ju roligt. Känns som omprov. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards